Barbacka

Hej skriver detta ganska snabbt eftersom jag har typ suttit och skrivit i 20 minuter sen är jag så dum och glömmer att publicera ..
 
Red i alla fall Places barbacka idag eftersom han måste skrittas efter en hård träning så han inte blir stel ! Skrittade ganska mycket på asfalt då det stretchar senorna eller nått kommer faktiskt inte ihåg ! ;O
Men han tyckte i alla fall det var såå sjukt underbart att rida ut ( han var ganska pigg och ville gärna skritta snabbt haha )
 
Det gick 2 par med en hund förbi oss och han ville bli klappad och få höra att han är söt ( vilket hände oss 2 dagar innan ) men ja han tänkte vända om när dom gick förbi oss hahha söta häst .
 
sedan red jag med Alva Ida och Ebba . Jag och Alva typ skrattade hela tiden . haha :)
Perica och Zolito är så sjukt söta dom ska gå så nära varandra som möjligt vilket är lite jobbigt i trav hmmm . Alva red Zolito för att Maxime ( hans hyrare ) är i Stockholm .
 
 
Det gick i alla fall sjukt bra med båda hästarna .
tyckte att Places var den "bästa" idag eftersom jag och Preica känner inte varandra helt som jag och places gör ( men det kommer vi ju att göra )
 
Funderar på om jag ska köpa ett par Sprenger Bow Balance stigbyglar ( har alltid velat ha såna sen jag provade alvas ) och så är det tyyyp bestämt att jag ska köpa alvas tävlings träns som är så sjukt snyggt !
När alva visade det för mig när hon hade köpt det ville jag bara sno det hahah :)
Ska nog prova det på freag . Provade hennes andra träns idag och det passade .
men jag har i alla fall paxat det tränset och sen när dom har hästloppis ska jag få kolla först hahahh :)
Jag och mamma ska till dharves någon dag och kolla på tävlig outfit till perica och mig en kavaj och ett par ridstövlar . Tror jag ska köra på rosa outfit på min lilla Perica .
Ska göra ett schema nu så ni får se hur in vecka kommer se ut :) / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0