Blir så J''vla arg !!!

Tycker ni ska läsa dettta http://victoriagadd.blogg.se/2013/august/och-jag-tal-vad-som-helst.html#comment
Blir riktigt förbannad på sånna männskor !( har ni inge vett i skallen eller ? Ni sårar ju henne Fattar ni inte det ? ) Om ni hade varit med och följt hela hennes framgång från ridskolan med en häst som hatade ridskola som bara ville ifrån det stället  ( vad jag kände när jag såg honom ) till att få honom till den lyckligaste ponnyn. Har ni träffat honom i verkligheten? Nej tror inte det , om ni hade sett honom skulle ni se hur bra han mår ! Vickan sågar absolut INTE honom i munnen ! var fick ni det ifrån . Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga . hat efter hat får hon nu . Men endå står hon upp för sig själv och vet att hon inte håller på med sånt . Vilket är väldigt starkt av henne ! Ni kanske inte fattar att Vickan mår påriktigt piss av era kommentarer ! kärlek till er alla som stöttar Vickan . 
 
Ni som inte är dom som har kommenterat ta INTE åt er !!!!!! <3   
Kramar Elin 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria Gadd

JAG ÄLSKAR DIG

Svar: Och jag DIG
Elin Engström

2013-08-27 @ 19:46:16
URL: http://victoriagadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0