Första ridturen med ......

Perica ! Japp nu har vi hyrare fått veta vilka ponnysar / hästar vi ska hyra och jag fick en liten d ponny på 4 år . Jag och Maxime red tillsammans och Sandra ( maximes kompis som brukar följa med oss när vi rider i rävhagen ) gick med oss .Maxime red Luddan för att Zolito ( hennes nya hyrponny ) hade inte kommit in till stan förens nu då Alva tog in både han och Brisse .  Det var jättemysigt och hon testade mig ganska mycket men hon märkte efter ett tag att det var jag som bestämmer och hon var verkligen en underbaring ! Riktigt glad är jag över att få rida henne  vi kommer få ett väldigt bra band mella oss och ni kommer få följa oss ( och places såklart ) Vi skrittade  bara idag för att få igång dom väldigt lugnt nu efter betet och så lär jag och Perica känna varandra bättre när vi tar det lugnt nu första veckan / veckorna .. Kram / E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0