Header ?!

Hej ! Som ni vet så har jag haft min header alldeles för länge ( va jag tycker ) Jag själv tröttnar efter 1 vecka när det gäller header men jag är sjukt dålig på att göra headers så Alva eller Vickan brukar hjälpa mig ;) hehe . Men jag kommer nog att ha den tills jag börjar hyra igen ( typ om någon vecka ) för då vill jag att den hästen ska vara med mig och Places på headern .
Har fått några frågor om hur länge jag ska ha places ( utanför bloggen med ) och vi kommer att ha honom Augusti ut ( de vill säga jag kommer ha 2 hästar nu i augusti ) men det ska bli väldigt roligt ! är glad över att vi ska ha places denna månad ut istället för att lämna tillbaka honom om någon vecka .. Men nu vet ni i alla fall att det kommer att komma en ny header men inte nu ;) Morgonens planer är att vi ( familjen ) ska til stranden kl 10 - ?? och jag ska ha en stallfri dag ( Har inte haft det i sommar en , endaste dag ahah ) så det ska bli ganska sjönt .. Mamma ska till stallet och rida med sin kompis så då får hon göra allt som behövs tex fylla på vatten i hagen , fixa hans mat , kraftfoder , mocka . pussa honom från mig ;) Tror jag inte har någonting mer att säga en kram / E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0