Hoppningen igår

Hej ! glömde skriva om hoppträningen igår . skrev istället en tråkig sak som man egentilgen inte ska behöve skriva om. 
De gick i alla fall super bra ( för att vara första hoppningen med henne ) Hon var sjukt seg i början . kände att detta kommer inte fungera . Jag som älskar heta hästar ! Sedan när vi började hoppa var hon ganska vinglig men var endå frammot . Hon brukar inte tycka det är så jätteroligt att hoppa ( förra hyraren ) hande typ öronen bak hela tiden . Nu hade hon dom framme hela passet och var mycket allmänt glad igår . (vi red på silikatet ) 
Sen hoppade vi bana och det gick ( vad jag tyckte ) super bra ( för att vara första gången ! ) hon höll galoppen ,bytte och var allmänt superglad ! :D Hon hoppade superbra ! 
Tack så sjukt mycket Alva för att du filmade  :) Har tagit kort på alvas kamera så det är derför det är ganska dåliga bilder men ni ser endå henne ! kommentera inte att jag inte ger någon eftergift på dom 2 första bilderna  ! vet faktiskt inte varför jag inte gav eftergift ( vilket jag alltid brukar göra )!!!! 
 
Hon var i alla fall fin !Kram / E Längtar så sjukt mycket till näst nästa vecka igen då äre hoppning !!!! nästa är dressyr 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

shiiiit va fin hon är !!! har aldrig sett henne så fin ! hon som alltid har haft öronen bakåt i galoppen och hoppningen, hon behöver verkligen en sån ryttare som du ! Ni kommer gå så långt <3

Kramar G

Svar: Tack så mycket ! :)
Elin Engström

2013-08-28 @ 07:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0