Mystur med Maxime

Hej . Idag följde Maxime med mig till stallet och så fick hon rida Places och jag cyklade brevid . Det var jättemysigt ! var så länge sen vi sågs ! Vi red i follingbo i typ 1h 30 min . Men det var sjukt mysigt ! I helgen får vi reda på vem vi ska hyra :) Places var verkligen jätteduktig idag gick iform ibland . Jag och maxime är väldigt lika i ridningen så han trivdes med henne. Vilket är bra ... Längtar så sjukt mycket tills vi hyrare börjar rida till dom igen efter betet ( dom är så roliga för dom är ju pigga och glada )   Igår tränade jag mycket galopp med gummiband och han var väldigt duktig i början men sen spårade han ut lite . Han ville gärna sticka iväg i galopp igen när jag travade av och skrittade av vilket han inte får.... 
I morgon ska ha få vila eller så ska ja rida i rävhagens skog och rida där lite, sen på kvällen ska  jag och mamma  till min mormors och morfars stuga och sova där och sen kommer min pappa på lördag ! så mammas kompis som har sin häst i samma stall ska mocka och fixa hans mat och kraftfoder på lördag så det blir inge stall alls vilket är ganska mysigt när man är i stallet varje dag ... Men det är jättemysigt att vara i stallet men ni fattar vad jag menar :) 
Kram / E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0