Schema Torsdag-måndag

Torsdag - Rida med Ida W på morgonen . ( hon har också en 4 åring )Rida Places efter och fixa allt i i stallet ( places stall ) sedan hem och äta lunch och sen typ träffa någon kompis eller ta det lugnt .
Fredag - Fixa allt i stallet och rida places på banan ( galoppövningar) sen till ridskolan och  Rida Perica med Alva som rider Bristo bara skritta . Tror det blir på kvällen . sen när vi kommit tillbaka ska vi fixa iordning dom fint . kanske duschar henne . ( tror det kommer bli så ) Alva ska göra i ordning honom sjukt mycket sen ska jag ta ut henne och så ska jag och Alva knoppa Bristo och fixa han fin . sedan hem och bara vara med familjen eller nått . 

Lördag - upp tidigt kanske halv 7 eller nått . äta frukost och fixa iording sig och sedan cykla till stallet och ha morgonen . Ska även fixa allt mocka , maten , kraftfodret mm ( Places vilar !) sen cykla till ridskolan där Alva och Beata ( alvas mamma)  är för dom har morgonen där . Ska hjälpa dom och så ska vi fixa iordning Bristo och göra han super fin .
( Perica vilar!)  sedan ta på han allt nytt och snyggt . ( tänker ej säga vad men det kommer bild ) sen till silikatet och så ska Alva tävla honom fr första gången ( jag är hästskötare som jag brukar vara ) älskar det :) #teambristo - som vi brukar säga :) haha 
Kommer ta med mig typ pasta sallad och dricka  så jag inte behöver gå runt hungrig ;) Kommer såklart se på dom som jag känner när dom hoppar . sen ska jag sova hos Alva vilket ska bli så sjukt mysigt :) 
Söndag - Rida båda pollarna och bara mysa i stallet .( kanske filmar min heldag i stallet hos både Perica och Places )  oh är nog med någon kompis resten av dagen . ;) 

Ganska fullspäckade dagar jag har framför mig men det är ju endå det jag brinner för ! 
Kram / E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0