Sista hoppningen med Places

Red inne idag för FÖSTA gången och då hoppade jag ! Trodde faktiskt han skulle vara lite skakis ett tag när han kom in men han tyckte det var jätteroligt att vara där ( speciellt när hindrena är framme ) red i alla fall fram honom och red på upphöjda bomar från båda hållen . såklart hoppar han dom med haha sötnosen . fattade galopp efter och han hade sjukt fin galopp och mycket kontrollerat ! Hoppade liten bana och på slutet hoppade jag 95cm kryssoxer !!!! Fatta han är en travare och vågade inte gå höver en bom när vi hämtade honom ! Super duktig ! Film kommer innom kort ! I morgon ska han skos och då ska ha inte ha några skor bak eftersom han ska till bete på söndag ( nästa söndag ) så det blir LUGNT nu hela veckan . Mest ut i skogen och mysa . inga stigar med dåligt underlag . Kommer sakna honom så mycket . vill inte att han åker . Men jag måste satsa på mig och Perica nu . Vi ska ut och tävla och skaffa ett bra band . Places är klar här vid mig och han kommer ha det superbra utan mig. kanske får en ny fodervärld ? Vem vet . Han är ju ingen travare längre !  men just nu får ni nöja er med dagens bilder :) Har så sjukt ont i huvudet efter 2 dagars stalltjänst :
 
 
 
 
 
 
 
Ska man gå under detta Elin ? 
 

 
 
 
Det är roligare att komma över ! 
 
 
 
 
 
                                                                                                                                                                                                                                                     (Kommentera inte min fula stil !!!!!)
 
 
 
 
 
 
Travare ? Nej GALOPP 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0