Tråkigaste dagen såklart

Måndag . Hatar ! Vi hade i alla fall matte första timmen . jobbigt men .. sen hade vi gympa och vi sprang 3km vilket var väldigt sjönt ! hade nya skor som är så sjukt sköna och snygga såklart haha ;) men i alla fall så hade vi ett ganska fullspäckat schema denna dag ! Kom hem kl 4 och så satt jag mig vid tvn och kollade på mtv . Sen ringde mamma mig och undrade ifall jag kunde komma till stallet tidigare så kunde jag få rida en sjukt stor ridhäst ! Han heter Mandus och är ganska svårriden . men det gick i alla fall grymt bra ( vi känner ju inte varandra så bra så jag kan inte begära förmycket av honom . ) Men ägaren sa att han är ganska jobbig i formen ( vilket jag tyckte att han var i början ) men jag tror att det är att han inte orkar vara kvar i formen . men jag tränade väldigt mycket på det . Han var väldigt pigg och gick upp i galopp ibland haha sötnosen . men guuuud vilken rin galopp han har ! han bockade i början men jag är ju van med jobbiga hästar så jag reagerade inte direckt mycket på det haha . Han ville gärna sticka i galoppen men lugnade ner sig när jag sa till han . Riktigt ROLIGT !! Sen när jag hade ridigt klar skulle Places skos . Han var jätteducktig och ville helst bli kliad av mig haha . Men nu har han inga skor bak så det blir mjuka stigar och mest skritt och trav ! Som jag skrev i inlägget innan . I morgon ska jag då hoppträna för Jan ( min tränare ) med Perica vilket ska bli sååååå j*vla kul !!!! första gången jag hoppar henne ! Hoppas det går bra och Alva ska filma oss hahah om du läser detta ta min mobil och filma så vi inte behöver skicka videosarna på sms då du vet att det blir så suddigt <3 .. men i alla fall så har jag tagit 2 kort från skolan :D visst är jag bra ( vi har igentilgen förbud på skolan när det gäller mobilen men på sv så har vi ett undantag eftersom vi håller på med en sak och då behöver vi bl bilder från mobilerna och så ! ) 
Kram / E 

Kommentarer
Postat av: Alva Timén

Tar nog vanliga filmkameran❤

Svar: Blir super :) <3
Elin Engström

2013-08-26 @ 22:51:47
URL: http://alvatimen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0