Underbara hästen

Underbara hästen , höll på med honom i 1h bara borsta och mysa haha :) klippte även honom ( man ,svans mm.) han var SJUKT skittlig man kunde inte ens ta på han nästan men nu klipper jag honom och han tycker faktiskt de är sjönk hahah....Jag "retade " lite med honom ( han tyckte det var kul) hade ett äpple och så stod jag lite ifrån honom ( filmade ) och han så så rolig ut ahahaha ( han fick ju såklart det precis efter ) haha :) <3  efter 1h blev han ganska trött på att stå i stallgången HAN VILL UT I SKOGEN . stod bara och gäspade hahah och när jag tar fram mobilen slutar han och sedan när jag lägger undan mobilen börjar han igen .. knäpp . när jag har tränsat hade han tungan ute hela tiden såg såå söt ut . hahah. Ridningen gick superbra , han var pigg och gla , inte alls rädd .  Imorgon Hinner jsg INTE blogga . Jag har hand om 4 hästar : Perica Places och Ninnas hästar Phantacy och Beonce eftersom dom är i stockholm ska jag fixa allt ( inte rida ) utan allt annat :) har även stalltjänst i Pericas stall med maxime !!! och i moegon har jag kvällen i Places stall .. Kram e
 
Uttråkad polle . 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha söta bilder :)

Svar: tack hahah :)
Elin Engström

2013-08-25 @ 09:45:08
URL: http://evelinalav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0