Bilder från igår

Det regnade så sjukt mycket igår så Places fick  gå med sitt regntäcke . Jag red barbacka i går med täcket på och places tyckte det var jättemysigt men jag kom hem som om jag badat med kläderna på haha ;) första barbacka turen !!!Vickan ringde mig och undrade ifall Vi kunde rida ut en långritt för dom skulle göra en sak i stan med Laguna . Så odm hämtade mig och så red vi ut i ca 2 timmar i mest skritt och lite trav ( places tycke det var jättemysigt ) Jag kom hem typ halv 10 Hahah :) Så places fick sitt kvällshö och kraftfoder senare än dom andra . Det var verkligen jätteroligt att rida med Vickan i follingbo . ( det var typ ett halvår sen hon red där eftersom hon flyttat :) idag ska jag hoppa för Ninna . Ska bli väldigt roligt vi får se hur det går . I lördags gick det hyfsat bra men han var sjukt pigg !! hoppas han är lite tröttare idag efter ridningen hahah :) Kram / E 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0