fullt upp idag !!!

hej ! tänkte först säga att jag tycker att ni inte har skrivit några frågor till mig ! tänker inte ha frågestund om ni inte fråga mig ngt ! Men idag hoppade jag Places det gick jättebra men han vill gärna ta över i hoppningen men då säger jag till honom och då skärper han sig en stund haha :) Sen åt jag och Alva mat i stallet efter jag ridigt sen gick vi till ridskolan och tog in Brisse ( alvas nya d ponny som hon köpte i förrgår ) jag tog  beauty ( tror hon är 3 elr 4 år ) för hon stod i samma hage som Brisse .. hon får gå med dom stora stona ! hahha hon är en liten C :) Sen kom alvas mamma och pappa så åkte vi till hästnes med Brisse för han ska stå där resten av sommaren !! (zolito hennes förra ponny står där som hon ska ta hand om ny i sommar ) Jag ska få rida ngn av dom ibland så det ska bli såååå sjukt mysigt !! har saknat att rida med Alva !! :) kl 6 gick vi ( min familj ) till våra grannar och firade ena av deras son att han tagit studenten :) haha ganska sent men endå ! nu är jag hemma för jag tyckte det var tråkigt heheh ... försöker få tag i Alicia (enutav mina bästa vänner ) om hon vill se film med mig nu men hon svarar inte när jag ringer / smsar ;) Kram / E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0