Lektion för Ninna

Hej ! ::) Sitter och väntar på att mina mackaroner ska bli klara .. Zandra har klassträff och Alicia kommer om några minuter . så det blir bara jag och Alicia här hemma i kväll MYS ..Jag red för Ninna idag med hennes dotter Fia . Vi red kavaletti och tränade mycket i galopp ( bra träning för Places ) Det var verkligen jätteroligt och vi ska nog göra om det på tisdag fast med hinder :) Han var jätte-duktig i allt men på slutet spårade det ut lite grann .. Vi red mycket volter ( vilket är jättebra för places ) det är ganska kvaft väder så efter passet var man helt slut . Jag duschade av honom sen tog jag ut honom i hagen och som alltid rullade han sig så jag fick hämta en magic bruch ( stavning ) och borsta av det mesta . I kväll blir det mest slappa och se film vilket är grymt mysigt när man är utmattad efter ett hårt ridpass . Kram / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0