Mys ritt på äng

Hej ! Som ni vet sov Alva hos mig i natt / igår .Det var jätte mysigt och vi var hos hennes nya ponny Brisse ( som jag har berättat om i något annat inlägg ) Men hon red och jag tog kort med hennes system kamera och hennes mamma filmade :) Det var jättekul att se Alva rida Brisse nu när hon äger honom ( var med när hon provred honom ) Och dom passar jättebra ihop ! Underbar ponny ( Pascal och Bristo/ Brisse har samma pappa , som heter kamillo av haga ) 
(http://www.youtube.com/watch?v=iu4D_bHdmLc&feature=player_embedded, från en annan dag när hon red honom första gången efter hon köpt honom ) 
 
I alla fall red jag med Nora idag ( Hjärtats ägare ) hon står i samma stall som Places . Vi red till en äng och red där , tog även kort när hon galopperade . Blev väldigt fina bilder för att ha tagits med min iphone ;) Places Var väldigt seg idag (han vilade igår ) Men i morgon åker mamma och pappa till stockholm och är där hela veckan så då ska Alicia komma och bo vid mig ! ( får se om hon bor 1 eller 2 nätter ) :) Vi ska ha skräckhelg , se skräckfilmer :) vi brukar alltid se skräckfilm när vi sover över .. Jag ska ta hand om Viggen och Jasen också så då måste jag gå upp tidigt och gå med dom :) men det går ju ganska snabbt .. Kram / E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0