Nu =joda

Hej ! Red idag på Places och han var jätteduktig !gick i form väldigt mck på slutet sen nät  jag hade ridigt klart mockade jag och fixade hans mat ( Hö, pellets , betfor ,vatten , äpplen ) jag fixade även Places och hans kompis (som står i samma hage )  vatten ! Jag gjorde rent den ordentligt med en diskboste (det behövdes verkligen ) sen fylde jag dem med vatten och sen  gav jag alla hästar sin eftermiddaGs hö ! I morgon har jag morgonen ( kl 7 ska jag och mamma dit och ge dom allt vad dom ska äta på morgonen sen ta ut dom ) vi har även morgonen på söndag !! myyyys ! Nu ska vi till joda och äta :) i morgon lovar jag att göra ett videoinlägg när visar vad Places äter och vart han står M.m :) gjorde ett videoinlägg när jag skrittade Places idag men man hörde inte vad jag sa för det blåste sjukt mck just då! förlåt om ni Inte fattar vad jag har skrivit men jag skriver på min mobil och den ändrar orden hela tiden hmmmm :( de är de som är dåligt med iPhone ! Min mobil har typ gått sönder elr nått för den vill inte låsa upp det är bara svart och ja ibland funkar den haha :) konsti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0