ny header snart ;)

Hejsan ! Sitter ni i sängen och lånar vickans dator ,medan hon gör en header till sig själv . (vi har varit och tagit massa bilder tillsammans med hästarna ) sen ska hon göra en till mig ! :D ... Igår hoppade jag och vickan . förut har Places inte velat hoppa 20cm men igår hoppade jag 75 och 80 cm bana ! Är riktigt nöjd över honom . Klippte även hans man och svans m.m så han skulle bli fin tills idag <3 men bilder kommer förhoppningsvis i dag eller så skickar Vickan dom till mig så får jag lägga ut dom när jag fått dom . I morgon kl 1 hämtar mamma och pappa mig och Places :( :) (han har nu bott här vid vickans familj i en och en halv vecka och har utvecklas väldigt mycket bara av denna korta tid !!! Han har varit väldigt jobbig i hagen och vi försökte över 1h och då gav vi nästan upp .. men sen när vi lämnade honom ensam i hagen ( tog ut laguna och davy ) så sprang han direkt mot mig ,hahah . Places ska flytta in till stan där jag bor typ ( i Ninnas stall ) eftersom jag kan ta mig dit utan skjuts eller så .Och dom är väldigt snälla där så det ska bli kul att komma dit . ( kan även alla skogsvägar och så eftersom Pascal bodde nästan där fast i ett annat stall ) .. Kram / E :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0