slappar dag

Hej ! Jag och Alicia åkte ut till stallet på morgonen ( halv 11 ) och så fixade jag allt ( mocka , fixa maten mm ) jag red inte utan han fick vila eftersom det är trav idag och då brukar det ofta vara ganska stökigt så jag vill inte vara i vägen direkt .. Sen åkte vi hem och hade det bara sjukt tråkigt . Hon åkte hem kl 1 och jag var med hundarna ett tag sen gick jag upp och kollade på youtube / pewdiepie i sängen och jasen låg på min matta :) Sen åkte jag och mamma till min kompis familj . vi fixade med naglarna och typ slappa haha :) mamma var tvungen att åka till stugan så jag var kvar medans hon var där sen hämtade hon mig .. Fick springa till bilen för att det började regna . Tycker synd om er och hästarna som är på travet ... Min lilla polle har fått gått in med dom andra i stallet . Han ska väl få kvällsmat snart ( tidigast 7 ) men jag har inte kvällen :) Jag har onsdag eftermiddag och söndag morgon som är mitt pass denna vecka ( hade 4 pass förra och det var bara 2 kvar :) ) Nu ska jag kolla på skal till mobilen behöver verkligen ett nytt har tröttnat sjukt mycket på mina gamla och min komips har mitt favvo skal ;) ( lila ) Kram / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0