Svar på frågestunden

Postad av Anonym
-Låt som du gillar 
Svar : Den jag kommer på nu är reload 
 
-gillar du ngn ? 
Svar : Som kompis ja ! 

- bra på att sjunga ? 
Svar : Ha ! nej det tycker jag inte :)

- färg på eran bil/bilar 
Svar : En är röd , en är blå ,en är grå ,en är grön ;) 

-längtar du tills du börjar 8:an ? 
Svar : JA !!! :D

- om du fick 4000kr vad skulle du göra då ? 
Svar : pierca naveln ( hur det nu stavas ;) 
 

- har du insagram . vad heter du ? 
Svar : eliin99 ( är privat så jag godkänner bara dom jag tycker ska följa mig ) 

- saknar du ngn/några . isånna fall vilka ?
Svar : Emma B och Sofia J <3 

Postad av Alva

•En häst som du gärna vill rida? 

Svar : Rinja, Brisse/bristo , Ritch ;) 

•Vad har du för mål inom ridningen? 

Svar : Börja tävla min nya hyrhäst i både dressyr och hoppning :) 

•Vad gör du när du inte är i stallet? 

Svar : Jag är med kompisar , familjen , är ensam 

•Favoritfärg? 

Svar : Lila , ljus grå ,vit 

•Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kr? 

Svar : köpa en häst , köpa allt jag vill till min ponny och mig själv :) 

•Bästa låten/artisten? 

Reload-Sebastian Ingrosso ;) 


 

Postad av Hanna
 
 
 - är du beronde av ngt ? 
Svar : Nepp 
 
- Har du hittat din drömponny ? 
Svar : Pascal fast en D-ponny :D 

-Saknar du ngn häst ? 
Svar : Madicken och Pascal ;) 

- bästa vän 
Svar : Alva , Emma, Alicia , Sofia ; Vickan 

- vilken färg skulle du vela att din häst är i ? 
Svar : Gillar svarta hästar men alla är fina ;) 

- är du bra på att sjunga ? 
Svar : Noo

- favvo änme i skolan ? 
Svar : Idrott kanske ;) 
Kram / E 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem kommer du hyra i höst?

Svar: Har ingen aning ;)
Elin Engström

2013-07-24 @ 19:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0