Trött

Hej ! vaknade idag kl 20 över 6 :/ skulle ha morgonpasset ensam idag (mamma har följt med dom gångerna de varit morgonpass) Jag cyklade dit 10 i 7 sen var jag där prick . Alla hästar var riktigt lugna när jag kom in i stallet. (dom brukar gå runt i boxen och gnägga m.m ) men dom var snälla ... Jag gav dom kraftfoder och sen gick jag ut och la ut hö till alla hästar sen tog jag ut alla . när alla var ute mockade jag Places box och så sopade jag hela stallgången . Jag fixande även hans mat ( hö ) och kraftfodret ( betfor, pellets och morötter ) sen gick jag och hämtade all ridutrustning och så hämtade jag Places när han hade ätit upp. Jag red i rävhagens skog (första gången i den skogen ) gick väldigt bra ! andra gången han gått igenom tunneln ( med hjälp av en morot ) haha . kl 2 elr halv 3 ska jag ut igen eftersom jag har eftermiddagen också :) men då ska jag bara slänga in eftermiddags höt sen ska ja inte göra ngt mer :) Kram / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0