Ridningen idag

Hej igen ! Tänkte berätta lite om dagen idag . Jag vaknade ganska sent eftersom jag glömde sätta på alarmet då jag skulle vakna halv 9 men jag vaknade 5 i 9 hehe . Jag fixade iordning mig snabbt och så åkte jag och mamma och hämtade Alva för vi skulle till Places och jag skulle rida honom och Alva ville följa med och träffa honom. Jag red honom ganska lugnt i uppvärmningen men jobbade honom i munnen ganska mycket ! När jag kände att han var väl uppvärmd började jag skritta över några "bomar" . Han är rädd i början men efter ett tag så går de mycket bra ! . När jag hade travat över dom från båda hållen byggde Alva och Mamma upp ett hinder på 20cm då han inte har hoppat på sjukt länge och böjer inte på frambenen ( travare har svårt för det ) men efter ridningen svampade jag av honom och så fick han gå ut i hagen . Efter stallet har jag packat och slappat . ❤Kram E


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej ! Ville bara säga att jag är sjukt glad över att du skaffat en blogg nu !! Din , Alvas och Vickans blogg var bäst ni skulle ha kommit långt med den bloggen !!! Varför slutade ni blogga där ? Men jag är sjukt glad över att du har skaffat en blogg så jag kan följa ditt hästliv !!!!! Du är bäst på att skriva ! Man fastnar när man börjar läsa dina inlägg ! <3 kram :)

Svar: Hej ! förlåt för sent svar! Va roligt att du tycker om bloggen och att du vill följa mitt hästliv. Vi slutade blogga på visbyryttarnas för att Vickan och Alva ville skaffa en egen blogg och så .. :) / E
Elin

2013-06-19 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0