Svar på frågestunden

Postad av Amanda:
Hejsan ! 
tänkte fråga lite om Places :
1. Hur gammal är Places ? 
Svar : Han är 14 år gammal (född 1999)
 
2. Hur är hans personlighet ? 
Svar : Han är snäll ,gillar nästan alla , är lite smårädd för nya saker.

3. Hur länge ska du ha honom ? 
Svar: Jag ska ha honom i ca 2 månader om jag tänker rätt ( hela sommarlovet) 

4. är han lätt/svår riden ? 
Svar: svårriden 

5. hur hög/lång är han ( mankhöjd)
Svar : Han är 153cm hög i manken 

Postad av Anonym 
Vad hade du på dig på skolavslutningen ?
Svar : Jag hade en långklänning med en t-shirt över , väldigt enkel klänning 
 
Vilken klass ska du börja på ? 
Svar : Jag ska börja i 8:an 
 

Postad av Anonym
1. Vad är det bästa med Pascal och Places? 
Svar : går inte att bestkriva hur underbara dom är .

2. Ska du skaffa egen häst?
Svar: Kanske ;) 
Postad av Anonym 
Har du några husdjur ? 
Japp 2 cocker spaniel .

Vad är den godaste läsken? 
Coca cola ofc 

Har du instagram ?
ao =eliin99

Postad av Alva 
Hej älskling, här får du några frågor ;)❤ : 

1. Högsta du hoppat på ponny?
Svar : 1m  ;) 

2. Högsta du har hoppat på RH? 
Svar :1,5 tror jag 

3. Din högsta dröm? 
Svar : köpa häst/ponny 

4. Något du inte klarar dig utan? 
Svar : vänner, familj ,hästar ,hundar m.m 

5. Dina bästavänner? 
Alva Timen (du) Vickan.. tyyy

6. Vilken häst drömmer du om att få rida? 
svar : Typ alla kompisars underbara hästar . och alla kända hästar haha :) 

7. Favorit märke i kläder?
har många t ex hollister 
 
Puuusss <3 
Postad av Jennnie 

ÄLSKAR DIG & DIN BLOGG!


1. Hur länge har du bloggat?

Svar : Jag har nog alltid bloggat sen jag var 8 då jag hade tex "goseelin" ,"jasenandviggen" m.m .

2. Vad tkr du om stalkers?

Svar : Har ingenting emot dom bara dom inte följer efter en och så ;) 


3 berätta om Places!

svar: Han är en 14 årig travare som är pigg och glad , gillar att springa snabbt ,äta grönt gräs. Är jättesnäll att lasta (han lastar sig nästan själv) lite smårädd för nya saker .


4. Vad har du för mål med Places?

svar : jag har inga speciella mål med honom eftersom jag bara ska ha honom som sommarhäst . men det är nog att kunna ha en fin galopp och kunna hoppa utan att bli rädd för hindret hehe ..


Postad av Anonym 

Hej! 
1. Hur länge har du känt Vickan & Alva? 

Svar : 3 år tror jag :) 


2. Hur länge ska du ha Places? 

svar: i ca 2 månader 


3. Favvolåt, favvoartist & favvorätt?? 

Svar : just nu är Avicii favvoartisten och Wake me up med avicii. Favvorätt : grillat !!!


4. Vad har du för sommarplaner? 

Svar : rida places vara med kompisar och mycket mer ! <3 

Hinder / oxer 
Räcke / oxer 
Smink / osminkad 
Skola / ledigt 
Hästaffär / klädaffär


Postad av Josefine 

Hur länge har du hyrt Pascal ?? 

svar: sen i vintras 


Vem är roligast att rida Pascal eller places??

Svar : Pascal är roligast att rida eftersom vi har kommit varandra så nära och han har så mycket kapacitet . men places är sjukt roligt att rida eftersom han lyssnar väldigt bra och han lär sig snabt ! 


Tack för alla frågor ! Kram / E 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Elin!
Vilken är din favorithäst?
Bästa kompis i 72?
Vilka är dom 4 snyggaste killarna som går i 8an? Som ska börja 9an? På din skola?
Om du fick välja imellan 3 saker du skulle ta med på en öde ö, vad skulle de va?

Svar: Hej ! :) Vilken är din favorit häst ? = Jag har väldigt många favorithästar men de är nog Pascal
Bästa kompis i 72 ? = de skulle nog vara Towa M
Vilka 4 snyggaste killarna som går i 8:an ? som ska börja 9an ? på din skola ? = finns många ;)
Om du fick välja mellan 3 saker du skulle ta med dig på en öde ö, vad skulle det vara ? = svårt ! Mat . ngn kompis . en säng
Elin

2013-06-24 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0