Zalmiack

Hej ! Satt och kollade på gamla hästbilder och hittade en bild på Zalmiack
( han dom jag red på i dalhem)
Kom ihåg att jag gick runt i klassen i skolan och sa att jag hade kommit 2:a och 4:a men man fick dom för att man var med ! Tror vi har en video när jag "tävlar" honom från den dagen då bilden togs . Kom även ihåg att jag var riktigt nöjd med min fläta
(kolla närmare så ser ni att det är en docka på hårtofsen ) en riktigt söt a / b ponny var han ! Vet inte om han finns längre men har var typ 17 år där . Har ingen aning faktiskt !! Kram E <3


Kommentarer
Postat av: Hej

Hej Elin!
Vilken är din favorithäst?
Bästa kompis i 72?
Vilka är dom 4 snyggaste killarna som går i 8an? Som ska börja 9an? På din skola?
Om du fick välja imellan 3 saker du skulle ta med på en öde ö, vad skulle de va?

Svar: Hej !* Min favorit häst/ponny är nu Pascal .
*bästa kompis i 72 är Towa M .
*Finns sjukt många snyggingar i 8-9 .
* De skulle nog vara en Alva elr Vickan ( om jag får tar jag med båda) Kläder , tvål
:) / E

Elin

2013-06-19 @ 12:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0