Allmänt skit

Hej ! Har så sjukt ont i halsen går typ inte att prata eller nått . Bör nog igentligen vara hemma och vila upp mig så jag inte blir sjuk när vi ska på fest på lördag vilket jag är 90% säker på att jag kommer bli och då orkar jag inte följa med... Tur att det var denna vecka och inte nästa när det är horse show !! Idag är det verkligen ingenting speciellt i skolan ! Jo dom andra som inte gjorde biologiprovet igår måste ju göra det ! Fick alla rätt Yay:) nej men seriöst så kommer det inte vara någonting speciellt idag i skolan ! Blir inge stall idag , idag så kanske det kommer ut en stor nyhet som jag har frågat mig så länge som jag mina och även mina vänner och nu har jag svaret !!! OBS det blir ett långt inlägg ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0