Den stora nyheten !

Hej ! Ska försöka skriva så bra som möjligt men jag vaknade för 3min sen och jag skriver från min mobil ... Gjorde ett videoinlägg på vår nya kamera 
"hero 3" men den ville inte Ladda över eller så men ja ! Som ni vet så ska jag och min familj åka till Domininkanska republiken över jul och nyår . Och jag ska vara borta typ varje helg ! ( horse show) bl.a. Bl.a. Men när vi kommer hem den 4 eller 5 januari så ska vi............................................................KOLLA HÄST !!!! Ja de är så sjukt kul !! Vi ska då köpa en ridhäst ( unghäst) som jag då ska/vill ha i Ninnas stall där Nora ,Pauline och Fia och dom står ! Så med det menar jag att jag kommer tyvärr inte rida i hyrargruppen eller få rida lilla 5:åriga Perica .( kommer såklart fortsätta tills jag hittar den perfekta hästen)  Och inte rida för jan :( jag känner att när jag hoppade för Ninna med Places kände jag att detta var det jag behövde och jag kände att jag vill prova någonting nytt och så . Jag kommer vela prova hoppa för han i privatgruppperna där alla är ridhästar och se hur det känns ! Men just nu är det Ninna . Så ja Ninna ska hjälpa oss att hitta häst och vi ska prata med Jan om han har tid att hjälpa oss också ! Så jag får den perfekta ridhästen !:) vilket man vill ha ju ! Då har jag förmodligen fått mitt gröna kort så jag behöver inte tänka på det . Om ni vet några frågor som kommer på provet SKRIV I KOMMENTARENA!!! Tack . Så jag kommer kolla runt lite i horse show efter typ saker som är full .inte träns och täcken , utan kanske schabrak och ja sånt som alla i st full kan använda men. Vi har i alla fall fått våran tröja som vi ska ha där det står ungdomssektionen wrk eller nått ! Fick en bild av Alva på
Snap . Men jag ska väll hämta den idag eller nått ! Hoppas ni har en bra dag och så får jag informera er om allt senar :) kram/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0