Men hallå vad gjorde ni igår ?

Ja vad gjorde vi igår ? Bi skrämde "barn" !!! Så kul ! Nej men det var några som skulle sova i stallets cafeteria så vi skulle ha en spökgång som jag , Emma Löfgren och Alva skulle hjälpa till och vara med på . Alva fick stå i skogen med några andra medans jag och Emma var i ett gammalt bås ( egentligen skulle jag vara ensam på ett tak typ ) men det palla inte jag så jag gick till Emma . Så ja vi var på silikatet ensamma i 2 timmar när det är så mörkt att man inte ser varandra .men jag hände ialla fall ner med överkroppen i "fönstret" och var vitklädd och Emma var blodig i hela ansiktet och liste upp sitt ansikte och skrev :D men det var i alla fall supermysigt att sitta där och snacka . Vi använde min mobillampa när ingen var där och skulle bli skrämd . Så vi såg varandra :) sen när vi hörde några komma stängde vi av :) men kvällen vart lyckad 👍 jag är då den blonda och Emma är den med vittsvart hår och Alva masken :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0