Fullt upp!!!

Hej ! Medans dom flesta som inte har någon aktivitet på hela lovet ska jag rida lektion från måndag till fredag !! 
Måndag :Dressyr för Cilla 
Tisdag : dressyr för Cilla 
Onsdag : vi ska träna på sits och balans utan häst. 
Torsdag : hoppning för Jan
Fredag : hoppning för jan . 
Allt detta ska jag och perica göra på lovet . Detta är en typ medlemsvecka som vi i us ha gjort . Det är typ bara 20st som får vara med så flest till kvarn allé som är medlemmar !som jag gjort haha :) jag har även Kurre 1-2 dagar och så ska Ninna till kroatsien hela den veckan så jag ska mocka åt hennes häst Phantasy ( vet inte hur man stavar hennes namn haha ) men såklart ställer man upp om jag endå är i stallet hela dagen !!! P.s jag vett att det inte är de bästa bilderna men ni får i alla fall läsa lite vad jag ska göra och vad det ska vara bra för och ja ni fattar :) /Elin 




Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul! :D

2013-10-16 @ 21:54:17
URL: http://evelinalav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0