Helg!!

Ååå Guud va skönt med helg ! Hade ju inte helg förra helgen då jag hade stalltjänst . Så nu ska jag ta mig en lång sovmorgon och sen rida Perica med Alva och några till ( kanske ) om dom vill såklart ! Ska nog gå på stan en liten snutt med mamma i morgon om jag hinner . Ska även stanna vid Alva i stallet ett tag efter jag ridigt då hon var med på min stalltjänst på eftermiddagen som sällskap . Så nu ska jag göra detsamma :) Ikväll blir det Elin och mamma kväll då pappa inte kommer hem förens i morgon och Zandra är och ser macklemore SÅ SJUKT AVUNDSJUK !!!!!!!!! Vill så gärna se honom ! Men jaja får väl lyssna i mina urbanears (hörlurar) på högsta volym i mitt rum .. Men i alla fall blir det idol som kommer vara på våran tv nu i ca 1h och så kanske jag ser en film efter om jg har lust . Juste idag är det kanelbullsdagen ! Varför finns det igentligen en sån dag hahah ! Men jg har smaskat i mig en bulle så det var jag värd ! Är så sjukt sugen på glass ! Vilet jag alltid är ! Säger ALDRIG nej till glass kommer aldrig göra !! Haha Kram Elin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0