Pay and jump i morgon

Taggad!? Nja inte speciellt då jag hoppat för Jan torsdags och fredags och det har aldrig gått så GRYMT BRA (!!!) som de gjorde då ! Vi hoppade trippelbarr , mur och massa "läskiga hinder" som perica inte ville gå förbi när jag skulle visa henne hindrena och hon hoppade ALLT !!!!! Så glad verkligen ! Min duktiga 5:åring ! Hon och jag hoppar allt tillsammans ! Världens bästa polle !! Jag tänkte först inte vara med på pay and humorn då jag inte vill pressa henne men jag håller ju på att lära henne bli "ett med tävlingsplatserna" vara under press (nervös ) och hon behöver vara med på tävlingarna . Har hoppa en bana är inte bara de jag siktar på utan hela enheten . Så jag anmälde mig ( glad för att de är ju så kul !! ) Jag och Ida W red ut barbacka på våra unghästar , och "luffade" bara runt och snackade.  Beauty och Perica verkade ha jättemysigt hade öronen frammot hela tiden och så . (Dom har typ aldrig ridit barbacka ute ) men dom skötte sig utmärkt .har inte så mycket mer att säga mer än att jag kommer skriva om veckan och alla lektioner någon dag när jag har tid (kanske ikväll vem vet :))
Kram /E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0