Pericas första "tävling"

Hej  idag var då rävhagens träningstävling där dom som vill får låna en häst och hoppa en bana och tävla om dom vill. Perica har aldrig tävlat förut så jag bestämde mig för att börja med 60 cm . Hon kändes väldigt försiktig och tittig av sig vilket hon såklart ska få göra  !! När hon blir sådär osäker blir hon seg men det gick endå bra hon hade kul och litade på mig till 90% på banan när vi körde igång men det gick ju segt som ja .... 
Hon rev sista hindret i om hoppningen men ja är verkligen nöjd med henne !! 
Vet inte vad jag gör på den första bilden lägger mig allt för långt ner men det var bara den gången och det är då hon är så söt så skit i min sits haha :) Kramar Elin 
P.S om ni fick någon bild på när vi hoppade får ni gärna skicka till mig på facebook :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0