This or that

Im back ! halleluja !
Nej men tänkte göra en this or that om hästar såklart ! men jag tänkte göra på mitt eget sätt och skriva efter varför  jag valde just det svaret eller ja ni fattar :) 
 
Ponny/Häst :  Väldigt svår fråga från min sida ! men det lutar sig mot häst ;) 
 
Dressyr/Hoppning : Jag satsar på hoppning och jag brinner  verkligen för det ! Men jag älskar dressyr också
 
 Het häst/slö häst : Jag vet inte varför men jag har fastnat för pigga hästar ! de är bara de bästa som finns ! 
 
Hästar/kompisar: Man kan inte lita på en kompis till 100% men det kan man till en häst . den är alltid där för den och så ! Detta betyder INTE att jag inte har kompisar nejdå!! ;) 
 
Ridskola/Ridläger : Ni måste ju medge att ridläger är sjukt kul !! man glömmer aldrig ridlägskompisar och så 
 
Agresiv häst i spilta/box / Agresiv häst att rida : Inget av det ! Jag skulle aldrig köpa en agresiv häst ! heta och agresiva är helt olika handlingar. så ingen 
 
sommar/ vinter : Tänk er själva rida och bada med hästarna , ta fina kort med dom , rida på äng 
 
Rolf-Göran Bengtsson / Malin Baryard-Johnsson : Båda !!
 
Slö galopp / Snabb galopp:som sagt gillar jag pigga hästar!!
 
Rida utan utrustning / Rida med utrustning : Säkerhet . Men det är ju skönare att rida utan väst i dressyren 
 
Barbacka / Sadel :  Båda är ju så sjukt mysigt att rida ( i )
 
Egen häst / Sköthäst - Medryttarhäst : Ja niiiiiiiiii ;) 
 
RidhusUtepaddock  : Vädret !!!!  
 
Ridhjälm / Säkerhetsväst : ja som sagt skönare att rida utan väst 
 
Helskodda ridbyxor / Inte helskodda ridbyxor: Igentligen BÅDA 
 
Ridskor / Ridstövlar : Jag har ju köpt ett par ridstövlar . Finns inget som är så skönt som dom ! 
 
Ja där fick ni lite uppdatering från mig , Hoppas ni gillar det och ni kan ju alltid kommentera en fråga så svarar jag såklart på det . 
Kram / E 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0