uppdatering om lördag och nu söndag

Hej ! tänkte snabbt berätta om gårdagen .
Vaknade kl 9.20 typ så åkte jag och mamma till stan och då köpte jag en jacka . Så sjukt snygg . bild kommer i morgon.
Sen åkte vi hem och åt mat . Klä om och cykla till stallet . Jag skulle rida med Ida och Alva men alla andra ville rida med så vi red i en stor grupp vilket var mysigt . Perica var ganska jobbig igår då hon gärna vill gå först eller så . nu fick hon gå sist och så var det nya hästar som hon aldrig ridit med så hon var bara pigg och glad haha sötnosen då .
sen ringde mamma och frågade om jag kunde ta Kurre( fick ett sms av ägaren precis efter) så jag red honom inne i ridhuset barbacka och han var pigg och glad . tränade på dressyrpogrammet lc lite och han var superfin !!! sen red jag hem och då fick han ha sitt regntäcke på dig och då kom mamma och sa att vi skulle få besök sen så hon hade mockat och allt ! Borstade av honom och så tog jag in honom i boxen . sen åkte vi hem och så åt vi mat och jag duschade efter .

Söndag .
Jag vaknade halv 10 av "någon" som typ byggde eller nått ute så jag gick ner till köket och åt frukost . Ska sen till stallet kl halv 2 och träffa alva som har stalltjänst Tar nog in Perica och Beauty och borstar dom lite , får ta lite äpplen och så . kl 2 ska jag och Ida rida . sen ska jag fort hem och fixa iordning mig och så kommer mormor och morfar och äter hos oss .. Jag tror inte jag har så mycket att säga mer än vad jag sagt hehe . så jag bjuder på en bild på perica och beauty . ( ni ser vem perica är )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0