Är du taggad Elin ?

Ehhhhhm NEJ ! har verkligen ingen lusst att gu upp tidigt på morgonen och ha stalltjänst.. i 2 dagar dessutom . Yay ingen sovmorgon . ;) Nej men asså det är ju supermysigt första dagen men andra dagen är det lite tungt . 
 
Har märkt att idag är det INTE min turdag . har spilt vatten och saft på mobilen 2 gånger , tappat det 1 gång i sten . ELIN va händer ! jag brukar alltid vara "mån" om min mobil men nepp inte idag . Men min mobil är ju typ som supermannen går ALDRIG sönder inte ens en ripa . tack  för en bra bra mobil ! i need that .
 
 
 
 
en bild från nu när jag sitter och bloggar . 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha åå va söt !!!!!!

2013-09-27 @ 20:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0