Sa jag att jag har den sötaste ponnyn ?

Andra dressyrpasset  idag för Jan var superbra ! Hon gick verklingen helt underbart . seg och ville gärna bestämma men jag fick superbra tips av Jan och jag märkte direkt förendring ,gick tillbaka till att vara seg men då var jag på med spöt och då gick det bra ! Vi ökade i nättigenom ganska mycket och det gick SUPERBRA !!! I galoppen gick det inte så värst bra ... där skulle hon testa mig och ville inte allt svänga . När träningen var slut kunde jag inte sluta le . Alva kom gå/springande mot mig och de enda hon sa var - personbästa . ( i dressyr) Så roligt att höra , verkligen !  
Alva filmade och beata ( alvas mamma) hade tydligen suttit och klappat , ahahah :D och alva satt och sa Bra Elin ! :DDD hahaha. Tack tack tack för att du filmade Alva , och det är superkul att ni kommer till träningarna !! Ska verkligen försöka komma på dina lektioner mer !! <3 
Nästa vecka ( tisdag) är det HOPPNING !! :) ska bli superkul ! gick så bra förragången ( första gången jag hoppade henne ) men vi fick inte allt hoppa mycket :(  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0