Skolfotto is da shit `´`´

Våra klass tog då skolfotto i igår vilket alla på våran skola gjorde . Jag hade ett par svarta tighta jeans och en pösig stickad tröja ( nyyy) Plattade håret och så innan eftersom såklart så blev det lockigt efter jag duschat och cycklat .... 
Blev i alla fall ganska nöjd med min outfit och så . väldigt naturell och inget uppgjort ! Fick i alla fall inte se hur bilderna blev . förmodligen hemska men aja ... stod i mitten brevis Alicia och Tilde ! :!! Dom korstaste tjejerna i klassen typ  , står jag där och är 164cm ;) Jaja .... Här kommer i alla fall några bilder på mig och några till när vi står och väntar på att få komma in ;) hope you like it / E 
 
 
 
Matsalen :
 

Kommentarer
Postat av: Nora

FY FAN VA SNYGG DU ÄR ELIN !

Svar: Tack så jättemycket !
Elin Engström

2013-09-06 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0