Söndag + måndag

Hej ! 
Som sagt så har jag sovit hos alva i natt . Vi såg på skräck film med några andra tjejer. Vi såg "stay alive" den var faktiskt riktigt bra ! när jag såg trailern såg den inte alls bra / läskig ut . I alla fall så gick vi upp halv 8 och så åkte vi till stallet kl halv 9 och så fixade jag och Alva iordning Brisse ( Bristo ) Sen gick vi till silikaten med Brisse och så gick jag
med honom när hon gick banan . Jobbigt väder det var idag !!!
Sen hoppade hon och jag tyckte det gick jättebra fast 4 fel  först riktiga tävlingen han är på så hon ska vara nöjd. 
Sen åkte vi hem ( dom lämnade av mig hos mig ) så åt jag lunch och så fick jag skjuts av zandra till stallet så red jag Perica . Hon var pigg och glad ! 
sen gick jag till Ninnas stall och så fixade jag iordning Kurre så red jag till ridhuset där Nora som har Hjärtat ( en svart ridhäst super gullig ) red inne så vi pratade lite sen red vi våra pass sen red vi hem tillsammas för Hjärtat står i Ninnas stall. Sen mockade jag och fixade hans mat sen kom mamma och hämtade mig . 
När jag kom hem så åt vi och nu sitter jag här och ser på tv med mamma och pappa . 
 
 
Måndag ( imorgon) 
upp kl halv 9 och sen åka till stallet halv 10 och så ska jag träffa klassen (85) och klassen som vi had gympa med (84) så ska vi cykla någon stans ( ingen vet vart ) men vi ska i alla fall bo i skogen under ett vindskydd och så ska vi göra eld och sånt ! ska bli roligt men KALLT !  Och vi får inte ha mobilderna med oss .. 
Om vi inte är med i dethär får vi inge betyg i idrott . men det kommer bli kul tror jag ! får väll berätta med på tisdag eller onsdag . Är bara så sjukt trött . har ont i huvet så jag ska nog ta och göra varm choklad och sen gå och lägga mig så jag är pigg i morgon . Kram / E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0