bomar

Träningen idag var inriktat på kontroll och att hon ska lyssna på mig till 100. Jag red ensam i stora ridhuset och jag hade lagt ut lite bomar. 3 travbomar och en bom på var sin volt . tränade mycket på alla övergångar skulle se bra ut och mycket att hon skulle göra halt efter travbomarna. Det var i alla fall supetkul och Macca hade öronen frammåt och var pigg o glad. Det behövde vi båda. Dock har jag typ feber eller nått ( hade de imorse) men ville endå rida . Imorgon är det centimeterhoppning eller nått us fixar. så jag ska vara funktionär. Se ska jag till stallet och rida ut Macca, bara mysa i skogen. få så om det blir ensam eller med någon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0