Andra dressyrträningen

Gick Suuperbra !!! Red med thidermantygel och det hjälpte både mig och Macca , hon lyssnade väldigt bra och jag red ju då i Ninnas sadel då den vi tänkte köpa inte passade mig alls i hoppningen , så Ninna tyckte att jag ska prova denna istället ! Riktigt bra sadel !tillbaka till lektionen . Vi tränar mycket på samspelet mellan oss 2 , vilket har blivit stor förändring efter förra veckan ! Jag behöver träna på att vara mer bestämd, " hon är inte gjord av porslin , hon går inte sönder " har jag fått hört haha men helt rätt jag är för "snäll" men det är vanligt med ny häst , man vill ju inte komma och vara bestämd på ett dåligt sätt och få en ovän , Macca tränade på att lyssna på mig ex det är jag som väljer tempot oså , väldigt basic men superkul ! Så detta kommer att bli bra tror jag ! Båda två behöver träna mer i dressyren och det är så bra att få 30 min egentid för en dressyrtränare . De behöver vi :) kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0