Att hålla rent

Ja varför ska man hålla rent på sina hästsaker? Är det inte roligare att ha allt på sin plats prydligt och rent ? Tycker i alla fall jag är riktigt kul att komma till stallet och rida sin häst och ha allt läder putsat och smort varje dag ! Det håller ju om inte dubbelt så länge som om man inte "pallar" lägga ner 30min varje gång du är i stallet till att putsa dina saker som är gjorda av läder. 
Alla har den känslan innan tävling att man gör iordning allt superfint och allt är putsat och man ska vara extra fin just eftersom de är tävling , VARFÖR inte ha den känslan fast du är ute och skrittar i skogen ensam? Eller när du är på hoppträning/dressyrträning är det inte lite kul att ha sina grejer rena och prydliga ? De är helt upp till sig själv om man har lust att lägga ner tid att göra allt fint och så ! Då menar jag inte bara läder utan allt , jag tycker det är supermysigt att gå runt i stallet och plocka o trixa med mina prylar. De ser även mycket välkomnande ut om man har det på sin plats och inte har allt i en hel röra ! Vad tycker ni ? /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0