dagarna framöver

Hej! som ni såg i förra inlägget har vi hämtar Macca ( Maccareena) idag. Eller jag gick i skolan när mamma åkte och var med på besiktningen. det gick väldigt bra fick jag höra. Fick skjuts av morfar till stallet så jag mötte mamma i stallet när hon kom. Så jag tog in henne i stallet och tog av henne täcket m.m så borstade jag av henne och bara myste. hon var väldigt kelgo! Hon tyckte nog att det var superkul att komma till ett nytt ställe , kollade runt och tyckte allt var intressant. provade ett ländtäcke jag köpte i måndags men jag tyckte det var fr litet så vi ska tillbaka dit och byta. ska även köpa stigbyglar sammtidigt. Mamma glömde sadeln.... Så mamma ska hämta den på förmiddag då jag ska rida med Nora .så hon får se allt och kolla runt i ridhuset och vägen dit. De enda som är dåligt är att hon står ensam i hagen just nu . men det ska vi försöka att ändra på . vill inte att hon står ensam i hagen:( men jag ska åka till stallet så fort som möjligt och så ska jag ta in henne innan ag mockar och så så får hon stå på gången och hålla mig sällskap haha. På fredag är det privatlektion för Cilla ! Ska bli superroligt !! Lördag ska jag bara slappa . Ska träffa Alicia på kvällen,så vi kanske ser film eller nått . Söndag har jag stalltjänst i andra stallet ( ridskolan) eftersom Alva tog min i Söndags när jag var ute och red Macca.Sista gången jag har stalltjänst ! Bandade känslor . ska ju då rida mellan lunchen och insläppet. men det blir bra . Måndag är det hoppträning för Ninna vilket ska bli sjukt roligt . ska som sagt redan nu börja med träningarna och så vilket kommer bli superbra :) 
 
Kram/ E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0