Dominikanska Republiken

Hej ! Jag vet inte om jag har informerat er alla om att jag skulle till Dominikanska Republiken ( därav bloggen legat nere i 2 veckor) 
Men jag har haft det verkligen superbra ! jag har badat med sjölejon, delfiner och alla möjliga fiska . pappa simmade med hajar men jag är så sjukt rädd för dom så jag gick inte i och badade hehe.Vi har varit på en båtutflyckt där man fick snorkla och ha det allmält najs.Vi bodde på ett sjukt fint hotell med god mat och trevliga människor. tiden i där är 5h efter våran tid ( sverige) men det var lätt att vända på det!! Tänkte visa lite bilder som jag tagit. jag får blogga mer om resan när jag  är pigg ( jag har åkt flyg i 9h och dom tog en annan väg hem annars 10-11h åkt bil i 1h och båt i 3h ) 
     
     
 
     
 
      
     
     
 Julafton i resturangen
 Nyårsafton
 
 "drinki drinki" åkte runt på sin cykel och gav drinkar till alla 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0