Efter två veckor

Så fick jag träffa lillen igen ! Hon har typ vilat i 2 veckor vad jag hört ( skönt med semester ) så hon var pigg men väldigt snäll som hon alltid är !! Väldigt personlig ponny som tänker så mycket på sin ryttare. En super cponny !! Men jag är ju för lång ( eller jag är precis så att jag inte ser för lång ut för henne) så jag kommer få en ny hyr ponny/häst efter helgen . Vet dock inte vilken om det kommer en ny eller en som redan finns i stallet skulle redan nu vela gå över till ridhäst och få bli van med allt som gäller ridhäst men det är helt klart upp till jan vilken jag får . Så ni får väll veta efter tisdag eller nått !
Vi red i alla fall i follingbo och hade det allmänt najs ( Ida W och hennes hyrar ponny Beauty) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0