För mycket att göra

Just nu är allt kaos . Skolan har precis börjat och vi är igång för fullt . första lektionen hade jag en redovisning om Ecstasy. Var verkligen inte med på att göra det direkt men ja att få det överstökat är sjönt. Har även provridigt en ridhäst. i måndags och i onsdags har jag och mamma varit där och jag har ridigt. Mer kommer jag inte säga eftersom vi är väldigt intresserade över den och det känns ju tråkigt om jag inte har någonting att skriva om vi köper den. De är ju roligare att läsa om jjag nu ska köpa den hur det gick för mig och varför jag just vill ha den och lite så . hoppas ni förstår det jag menar med att inte visa massa videos och bilder och allt :) 
Men mamma pratar med en massa folk ex Ninna, Jan ,Cilla ( Cilla är en dressyrlärare jag ska rida för som jag red för på Perica på sits/balans veckan) 
nej men så det är ganska mycket just nu så jag kanske inte kommer hinna blogga till 100% nu tills på måndag eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0