Skolan

Halloj ! Imorgon är de då Måndag !! Som tur är så börjar skolan på onsdag .ska faktiskt bli roligt att träffa alla i skolan men brukar alltid få den känslan efter första lektionen 
-jag behöver lov 
Men jag slipper ialla fall alla nationella prov som dom i 9:an har :)))) 
Kommer dock vara massor av nervositet i skolan när allt är igång :) 
Men nästa år sitter jag där och är nervös !:O längtar verkligen inte !! Nu kommer jag in på ett helt annat ämne ! Rensade lite bilder och hittade denna söta bild som är  nedan . De är då Jag och Madicken ( gotlandsrusset) och Alva och Zolito ( den bruna ) dom var bästa kompisar verkligen bästa kompisar . Så vi red väldigt ofta och hade det allmänt bra  !! Måååånga bilder på oss 4 och videor på youtube tror om ni söker på alvatimen så hittar ni nog när vi ex badar med dom ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0