Onsdag

Imorgon är de så skoldag och vi på den skolan jag går på börjar direkt med vanliga lektioner medans en annan skola har lekar . Tycker dock lekar känns tråkigt men jag ni fattar ! Vi lär oss mer haha ?!? Jag slutar kl 15:30 men det går förhoppningsvis snabbt haha nej men första dagen/arna brukar vara väldigt jobbiga eller väldigt roliga ! Brukar vara antingen eller . Därefter skolan ska jag hem och äta mellis (ofc) slappa och vila upp mig så jag är pigg och glad till kvällen då jag ska ska provrida en suuuuuuupeeeer fin häst som jag red igår ( hade inte tid att skriva) gillar hästen verkligen jättemycket ! Få se hur det blir . Så jag taggar till 100 på att det går bra på hoppträningen imorgon ! Alva och kanske hennes mamma ska följa med och kolla för dom ville kolla. Så Alva åker nog på att filma hahah :) tänker dock inte säga någonting mer ifall det inte klickar eller om de gör det då vill man ju skriva allt då eller hur ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0