Sista hoppträningen / ridningen

Idag är då sista gången jag rider Perica. Väldigt tråkigt men endå kännde jag att jag inte tyckte de var lika kul att vara med i hyrar gruppen som jag tyckt förut( absolut inget emot alla folk som är där verkligen inte men jag har varit på den ridskolan så pass länge och jag känner att nu är det dags att säga hejdå.)  . Vi hämtar i alla fall in Macca
 ( Maccareena) på onsdag , hon blir besiktad på onsdag eftermiddag så då ska mamma följa med och kolla oså ,då hämtar hon henne samtidigt. Sen ska jag redan nu börja med dressyrlektionen på fredag för Cilla . Ninna tyckte det var lika bra att börja direkt . Sen på måndag är det hoppträning:D vi kommer ha henne på prov i ca 1-2 veckor och se hur hon känns och så vilket jag tror kommer kännas superbra men vi får se ! Jag och mamma var och köpte en massa grejer igår på dharve och granngården , gjorde en video ( haul) men den var alldeles för lång så de gick inte :( 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0