Dressyrlektion

Igår var jag på den vanliga dressyrträningen för Cilla ( privat då ) jag red fram henne och hon kändes inte alls som sig själv! Hon ville inte arbeta utan ville köra sitt race. Sen red jag då för Cilla och ibland kändes hon helt underbar och ibland var hon bara för stark, eftersom de hade gått så grymt bra på förra lektionen så hade jag nog lite för stora förhoppningar på oss två, hon har tagit det lugnt nu i två dagar med en vilodag och en skritt på långa tyglar, så hon var ganska pigg men inte så att hon var helt okontrollerbar, idag vet jag inte vem jag ska rida med har smsat några men dom kan inte eftersom några tex tävlar eller så... Vill Verkligen rida ut idag fast de är typ storm men de är ju bra att få komma ut i skogen :) kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0