Fick tips

Av Ninna att jag skulle låta Macca gå i skrittmarskinen i 20 min innan träningen för att tagga ner henne och de är bra för dom att få skritta utan någonting på sig . Sen vilade hon i 1h inne och så fixade jag iordning henne och red iväg , Guuud va fin hon var !!! Dock ganska trätt och slog i bakbenen på något/några hinder på sista rundan. På hoppträningen idag tränade vi på att hoppa bana ! Vi brukar hoppa bana på slutet då man sätter ihop allt men nu fick vi veta banan direkt eftersom den var ganska svår att komma ihåg haha ! Men riktigt rolig ! kändes som att det bara var i 30 min ! Vårat tips efter träningen var att jag ska använda skänken mot hindret ! Imorgon och onsdag ska jag ha Kurre bytte !!!!<333  imorgon  blir det  barbacka på silikaten:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0